ابتكار تازه گوگل در حوزه تبليغات همراه
شنبه 10 بهمن 1388 4:14 PM
گوگل به تازگي از يك سرويس جديد تبليغات متني موسوم به click-to-call در قالب خدمات AdWords گوشي هاي هوشمند پشتيباني مي كند.
اين قابليت به كاربر تلفن همراه امكان مي
دهد تا بر روي يك شماره در آگهي تبليغاتي كليك كرده و آن را شماره گيري
كند. هزينه اين تماس بر عهده آگهي دهنده بوده و تماس گيرنده در اين زمينه
هزينه اي متحمل نخواهد شد.
نمايش آگهي و شماره هاي مندرج در آن بر حسب محل قرار گيري كاربر گوشي
صورت مي گيرد و به عنوان مثال اگر مالك گوشي نام فروشگاه زنجيره اي خاصي
را جستجو كند، آگهي هاي تبليغاتي مرتبط به طور خودكار به نمايش درآمده و
كاربر مي تواند شماره هاي درج شده در اين زمينه را شماره گيري نمايد.
البته هزينه اي كه آگهي دهنده بايد براي اين تماس ها پرداخت كند نيز
در حد ناچيزي است و به همين علت پيش بيني مي شود استقبال از اين سرويس
تبليغاتي جديد چشمگير باشد.
آگهي دهندگان همچنين با بررسي تماس هاي محلي خود درمي يابند كه مشتريانشان از چه پراكندگي جغرافيايي برخوردار هستند.
اين سرويس تنها برروي گوشي هايي مورد استفاده است كه مجهز به مرورگراي
پيشرفته اينترنتي هستند. اين سرويس فعلا در مرحله آزمايشي است و مشخص نيست
چه زماني به طور كامل و قطعي ارائه مي شود.
چهار راه برای رسیدن به آرامش:
1.نگاه کردن به عقب و تشکر از خدا 2.نگاه کردن به جلو و اعتماد به خدا 3.نگاه کردن به اطراف و خدمت به خدا 4.نگاه کردن به درون و پیدا کردن خدا
پل ارتباطی : samsamdragon@gmail.com
تالارهای تحت مدیریت :
مطالب عمومی کامپیوتراخبار و تکنولوژی های جدیدسیستم های عاملنرم افزارسخت افزارشبکه