0

چه جزئیاتی تقریباً بینندگان بیشتری را به محتوای متنی جذب می کند؟

 
farhad25
farhad25
کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت : آذر 1400 
تعداد پست ها : 42

چه جزئیاتی تقریباً بینندگان بیشتری را به محتوای متنی جذب می کند؟
چهارشنبه 14 اردیبهشت 1401  2:56 PM

موضوع و عنوان مناسبی را انتخاب کنید که بینندگان می توانند مطالعه کنند. در صورتی که عنوان شما مطابقت نداشته باشد، بینندگان تا نوک مطلب از مطالب شما پیروی نمی کنند. انتخاب عنوان به موضوعی که مطالب محتوایی به آن گفته می‌شود و بینندگان آن محتوا بستگی دارد. شما می خواهید عوامل مهمی را که مشتری و بینندگان در جستجوی آن هستند مشخص کنید و سعی کنید بینندگان را متقاعد کنید که دقیقاً همان چیزی است که آنها در جستجوی آن هستند.
توجه داشته باشید که جمله اصلی برای شروع مطالب محتوا ضروری است و شما سه ثانیه فرصت دارید تا بینندگان را به یادگیری بقیه مطالب محتوا در این جمله بکشید. و سعی کنید از عبارات جذاب، جلب توجه و جدید استفاده کنید و هنرمندانه باشید.
به طور کامل تجزیه و تحلیل و جمع آوری داده ها در مورد موضوع مطالب محتوا، بهتر است اطلاعات خود را در مورد موضوع محتوای محتوا به اندازه کافی ارتقا دهید و با ارائه آمار و دانش، اظهارات خود را در سراسر مطالب محتوا نشان دهید.
از یک بخش به بخش دیگر نپرید و به هدف اصلی مطالب محتوا توجه کنید و به آن توجه کنید و پیام مهم و هدف اصلی را هنگام نوشتن مطالب محتوا گره بزنید.
با لحن و روش متمایز فردی خود ضبط کنید. محتوایی که تقریباً می نویسید، بیشتر نشانه شخصیت و اعتبار شماست. علاوه بر این سعی کنید ویژگی های بینندگان و هدف مطالب محتوا را در نظر بگیرید.
اگر محتوای محتوا را به صورت دیجیتالی می نویسید، مطمئن شوید که آن را بهینه کرده اید. یعنی از پاراگراف ها و جملات کوتاه استفاده کنید. و محتوای محتوای نوشتاری را مطابق با الزامات بهینه سازی وب بهینه کنید.
در نهایت، محتوای متنی را به طور کامل ویرایش کنید و با رفع اشکالات و اصلاحات، پیش نویس محتوای متنی را بازنویسی کنید.
گزینه های محتوای محتوای متنی قابل خواندن
هر محتوای نوشتاری نمی تواند بینندگان را جذب کند و باید در بسیاری از عوامل و ظرافت ها به آن توجه کرد. در زیر تعدادی از عوامل ذکر شده است:

فریبنده باشید: این به معنای بریدن موها است. مطالبی را ایجاد کنید که واضح و مختصر باشد. مخاطبان اساساً به بیشترین داده در ساده ترین و قابل هضم ترین روش پتانسیل نیاز دارند.
از ساخت و ساز واضح استفاده کنید: مطالب محتوای خود را به طور مختصر پاراگراف ها را قالب بندی کنید. از طریق استفاده از عوامل کلیدی قابل مقایسه با لیست های شماره گذاری شده و تعدادی زیرنویس، خوانندگان را تشویق می کنید تا کل مقاله را یاد بگیرند. تحقیقات نشان می دهد که چه از چارچوب های مناسب استفاده شود، بینندگان شما از محتوای محتوای شما لذت بیشتری خواهند برد.
از محتوای آسان استفاده کنید: بینندگان شما صرفاً مطالعه مطالب ساده را ترجیح نمی دهند، با این حال Google علاوه بر آن از آن استفاده می کند. اگر محتوای محتوای شما عجیب به نظر می رسد، بینندگان شما ممکن است زحمت مطالعه آن را داشته باشند و ممکن است بر رتبه صفحه وب شما در Google تأثیر بگذارد.
محتوای محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنید: با تولید محتوای با کیفیت بالا، ارزش خوانندگان خود را داشته باشید، مسائل آنها را روشن کنید و بینش جدیدی در اختیار آنها قرار دهید، بنابراین راه پیشرفت خود را هموار می کنید.
مطالب نوشتاری جذاب و موثرترین فیلم!
موثرترین فیلمی که تا به حال دیده اید را در نظر بگیرید. چرا آن را ترجیح دادید؟ آیا داستان او برای شما جذاب بود؟ آیا در مورد نتایج خاص یا موسیقی دوست داشتنی آن کنجکاو شده اید؟ شاید موثرترین فیلم به نظر شما ترکیبی از آن جنبه ها باشد تا آن را برای شما به یاد ماندنی کند.

http://shanargroup.com/content-creation/

تشکرات از این پست
دسترسی سریع به انجمن ها