ویژگی های فروشگاه اینترنتی موفق
دوشنبه 4 شهریور 1398 11:13 AM
اکنون راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی آسان تر از همیشه است!
با این وجود ، در اینجا چندان مهم نیست که چگونه فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید. در عوض این مسئله در مورد جذب بازدید کننده و تبدیل آنها به مشتریان است. برای برخی از افراد مشاغل آنلاین روشی عالی برای کسب درآمد کمی است، در حالی که برای برخی دیگر این معیشت اصلی آنهاست.
خوشبختانه مواردی که باعث موفقیت فروشگاه های بزرگ اینترنتی می شود می تواند در تجارت شما نیز کاربرد داشته باشد. در زیر نه کار را می توانید انجام دهید تا فروشگاه اینترنتی شما موفق و پایدار باشد:
بهترین طرفدار فروشگاه و کالای آنلاین، مشتریان شما هستند. توضیحات محصول شما به مشتریان خود اجازه می دهد محصولاتی را که خریداری کرده اند بررسی کنند و به آنها اجازه می دهند احساسات خود را درباره تجربه کلی محصول ابراز کنند. به علاوه این روش عالی برای تأیید اعتبار محصولات شما توسط شخص ثالث است.
در این خصوص آماری وجود دارد:
چه کسی بدون تماشای تصویری از آن، هر چیزی را آنلاین خریداری می کند؟ خوشبختانه با تلفن های هوشمند امروزی که برخی از دوربین های بسیار توانمند را بسته بندی می کنند ، تقریباً هر کسی می تواند عکس های با کیفیت محصول را ضبط کند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد گرفتن عکس های با کیفیت، موارد زیر را پیشنهاد می کنیم:
صفحه پرداخت شما آخرین توقف سفر خرید مردم است. و یکی از بهترین راه ها برای افزایش تبدیل و فروش این است که پرداخت آن به راحتی برای افراد قابل پرداخت انجام شود.
در نتیجه ، این جایی است که بازدید کننده در نهایت مشتری شما می شود. برای کمک به ساده تر کردن روند پرداخت خود، این نکات را دنبال کنید:
۱- چندین روش پرداخت را در دسترس داشته باشید
۲- مردم را مجبور نکنید که ثبت نام کنند
۳- مطمئن شوید که صفحه پرداخت شما با بقیه فروشگاه شما مطابقت دارد
۴- افراد را هدایت نکنید
۵- رفع خطا آسان است
۶- اطلاعات غیر ضروری را نپرسید
۷- با گواهینامه های امنیتی به افراد اطمینان دهید
۸- حواس پرتی ها را تا حد زیادی دور نگه دارید
۹- شماره تماسهای واضحی داشته باشید
ما واقعاً در مورد بارگیری این روزها فکر نمی کنیم و به این دلیل است که یک اتصال اینترنتی پر سرعت با اطمینان انجام می شود. اگرچه یک چیز مطمئن است: مردم نمی خواهند به مدت طولانی منتظر بارگذاری یک صفحه باشند.
تحقیقات نشان می دهد که از ۴ نفر ۱ نفر وب سایت را که در ۴ ثانیه بارگیری نمی شود ، رها می کنند. و در بخش دیگری از تحقیقات از نشان می دهد که یک ثانیه تأخیر در پاسخ صفحه می تواند منجر به کاهش ۷ درصدی تبدیل ها شود.
یک اینفوگرافیک منتشر شده توسط KISSmetrics نشان داد که ۴۲٪ از خریداران آنلاین نظر خود را در مورد یک وب سایت فقط در مورد کلی طراحی می کنند. در حالی که ۵۲٪ به دلیل کلی زیبایی شناسی برنگشتند.
معنی این امر برای فروشگاه آنلاین شما این است که یک فروشگاه اینترنتی با طراحی حرفه ای می تواند مسیری طولانی را برای موفقیت آن طی کند. همچنین اعتبار می افزاید و راهی برای نشان دادن شخصیت برند شما است.
این بهترین فروش است. در صفحات محصول شما سایر مواردی را که مردم با هم خریداری کرده اند و یا مواردی که برای یکدیگر تعریف می شوند، نشان می دهد.
این فرصت شما برای افزایش درآمد است زیرا نشان می دهد مواردی که بازدید کننده ها به دنبال آن نبوده اند.
برای هرکسی که به صورت آنلاین خرید می کند ، یکی از ساده ترین راه ها برای لذت بردن از این تجربه برای اطمینان از یافتن آنچه که به دنبال آن هستند ، پیدا می کند.
این بدان معناست که آسان کردن فروشگاه آنلاین خود با یک دسته بندی های مؤثر ، سیستم فیلتر و جستجو ، از طریق آن به راحتی حرکت کنید. از آنجا که مردم برای راحتی خرید آنلاین می کنند ، این فقط تجربه خرید را برای همه سریعتر و آسان تر می کند.
شما نمی توانید به یکباره در بیش از یک مکان قرار داشته باشید و به همین دلیل توضیحات محصول شما به عنوان نیروی فروش شما عمل می کند. این کلمات و هنر نوشتن متن است که مردم را به پرداخت مشتری تبدیل می کند.
خوشبختانه محتوا نویسی چیزی نیست که به مدرک بازاریابی نیاز داشته باشد – فقط تمرکز روی آنچه مشتریان شما بیشترین ارزش را دارند. در اینجا لیست کوتاهی از نکات برای کمک به توضیحات محصول شما در افزایش تبدیل ها وجود دارد:
۱- روی مزایا تمرکز کنید ، یعنی اینکه محصول برای مشتریان چه کاری انجام می دهد
۲- از کلمات ساده استفاده کنید
۳- برای بهبود خوانایی جملات کوتاه بنویسید
۴- انگیزه افراد را برای خرید محصول خود مشخص کنید
۵- یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد برای تمایز محصولات از رقابت داشته باشید
بیایید صادقانه بگوییم، ممکن است محصولات خراب شوند ، شما ممکن است دچار مشکلات سرور شوید یا در تحویل مشکلی وجود دارد. صرف نظر از مسائل ، شما باید برای مقابله با مشتریان ناراضی آماده باشید.
این می تواند برای حفظ و جذب مشتریان جدید مهم باشد زیرا امروزه تغییر مارک ها بسیار آسان است. و با استفاده گسترده از رسانه های اجتماعی ، اخبار مربوط به تجربیات بد مشتری می تواند به سرعت پخش شود.
طراحی سایت اینتن با تیم حرفه ایی خود توانسته یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران را به خود اختصاص دهد.این شرکت با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت های اینترنتی و سئو بهینه سازی سایت در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ سایت معتبر را طراحی و به نام خود اختصاص داده است.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید تا در حیطه ی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب نمایید.