تعدد سرویس های گارانتی مانند هزینه حمل و نقل به مرکز خدمات و یا فرستادن پیک برای انتقال آن می تواند رابطه مستقیم در هزینه نهایی داشته باشد.به عنوان مثال در هنگام خرید یک نوت بوک 500 دلاری نمیتوان انتظار داشت که در صورتی بروز نقص فنی،از سوی کمپانی یک لیموزین برای بردن آن محیا شود!اما پس از خرید یک نوت بوک 3000 دلاری به طور حتم این انتظار خواهد رفت که کمپانی در حمایت از آن نقش قدرتمند تری ایفا نماید.برخی از کمپانی ها در شرایط و زمان خدمات پس از فروش خود تفاوت هایی را قایل شده اند.به عنوان مثال برخی از سری های ایسر می توانند تا 3 سال شرایط خدمات پس از فروش دریافت نمایند که رقم بسیار مناسب و درخور توجهی است.کمپانی هایی مانند اپل و دل نیز برای بسیاری از مدل های خود شرایط حمل و نقل را در نظر گرفته اند.
برخی دیگر نیز انتخاب شیوه گارانتی را به مشتریان واگذار می کنند.به عنوان مثال تبلت های آمازون از 90 روز الی 2 سال گارانتی را در اختیار کاربران می گذارند و اپل نیز شرایط ویژه ایی برای گارانتی های طولانی مدت و بیمه دارد که با پرداخت مقداری هزینه ی بیشتر،لحاظ می گردد.اما در جدول زیر می توانید شرایط و مدت زمان گارانتی برخی از برندهای تولید کننده نوت بوک را مشاهده نمایید.