0

مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»

 
omiddeymi1368
omiddeymi1368
کاربر طلایی1
تاریخ عضویت : شهریور 1391 
تعداد پست ها : 6610
محل سکونت : خراسان جنوبی / بیرجند

پاسخ به:مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»
پنج شنبه 21 اسفند 1393  4:15 PM


نقل قول nargesza

 

× سوال ویژه ×

سری اول

 

1- چرا گاهی اوقات تبلیغات باعث ایجاد اختلال در زندگی اجتماعی و خانوادگی و .... افراد می شود؟ در صورت لزوم مثالی ارائه دهید.

الف: مصرف گرایی رو توی خونواده ها میبره بالا.

ب: چشم و هم چشمی زیاد میشه.

ج: حس رقابت برای خرید کالاهایی که حتی بهش نیازی نیست، زیاد میشه و رقابت منفی و مخرّب رو بوجود میاره.

د: قناعت در رندگی کمرنگ میشه.

هـ: تولید ملی و داخلی، افت میکنه.

و: حرص بعضیا رو در میاره(مثل تبیلغات مزخزف همراه اول!!!!! یا تبلیغات توی بعضی سایتا که تا کلیک میکنی 2000 تا صفحه تبلیغ باز میشه!!!!)

 

2- شما به شخصه کدام یک از انواع، راه ها و اهداف تبلیغات را می پذیرید و سرمایه گذاری بیشتر روی آن مورد را توصیه می کنید؟

تبلیغات جراید(مجلات و روزنامه ها)، تبلیغات ایمیلی

 

واسه كسي خاك گلدون باش،
كه اگه به آسمون رسيد،
بدونه ريشه‌اش كجاست ...

تشکرات از این پست
nargesza liasam ria1365
دسترسی سریع به انجمن ها