پاسخ به:مبحث 90 طرح صالحین: «تبلیغات؛ اهداف و تأثیرات آن»
دوشنبه 18 اسفند 1393 3:08 PM
1- لزوم و چرایی(دلیل) تبلیغات
یکی ازمهمترین نگرانی های صاحبان کالا و خدمات، رساندن صدایشان به مشتریان خاص خود بوده است.
از طرفی یکی از مهمترین نگرانی های مشتریان این است که چگونه می توانند از میان تعداد زیاد محصولات به بهترین انتخاب دست یابند.
از این رو امروزه اکثر افراد موفق، یافته اند که بهترین راه برای معرفی خدمات و کالای خود تبلیغات است>>>>>
این را می توان از جمله معروف (تبلیغات هزینه نیست،سرمایه گذاری است)پی برد....
همواره این عقیده بین مشتریان خدمات و کالاها وجود داشته است که تبلیغ بیشتر یک کالا نشانگر صاحبان دلسوز تر نسبت به فراگیر شدن
محصولاتشان دارد وهرچه صاحب یک محصول در پی این هدف باشد،قطعا در کیفیت محصولات خود تلاش بیشتری را انجام می هد.